لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

وقتی که..!!!!

به نام خدا 

سلاااام.. 

وقتی صدای پات میاد 

صدای خنده هات میاد 

وقتی کنارم میشینی 

انگار خدا باهات میاد 

اگه واسم قصه نگی 

تا صبح بازم بیدارمو 

وقتی که لالایی میگی 

آروم آروم می خوابمو ... 

 

پ.ن:اون روزا که دلواپست بودم تو بغل کی بودی؟؟؟؟؟؟؟  

پ.ن:آدما همه نامردن و پست.. همه فقط ظاهری همه چیزو نشون میدن..هیچ وقت نمی بخشمت..

خدایا!

به نام خدا 

سلاااام... 

عشق من عاشقم باش.. 

نگران حال من باش.. 

نزار یه وقت نسی و تنها.. 

محرمم باش..مرحم دلم باش..  

جونمی بد جوری می خوامت.. 

کاش میشد تا بیام به خوابت.. 

هرجا بری میام سراغت.. 

میشم محو صورت ماهت.. 

  

 

 

پ.ن: وقتیکه تنهایی تو دنیا..نداری امیدی به فردا..خدا خدا کن..خدا با توئه.. 

یا حق

محال

به نام خدا 

سلاااام.. 

امروز بابام از پیشم رفت... تنهای تنها شدم... 

از کجا باید بگم؟؟؟  
از دلتنگییییی؟؟؟؟
بعضی وقتا مجبوری که خفه شی واقعا.. حتی به اونی که دوسش داری نمی تونی بگی دردت چیه؟؟؟ فقط مجبوری الکی بخندی و بگی که همه چیز خوبه.. 

بعضی وقتا آدما فکر می کنن که طرف احمقه.. 

فکر می کنن که خیلی زرنگن.. 

همیشه حرف نزدن دلیل نمیشه که آدم ساده و خره.. 

بازیه خوبی اصلا نیس..  

می تونم آحرشو بخونم ولی همون که اولش گفتم خفه میشم.......  

زندگیه باید باهاش ساخت.. 

باید باهاش کنار اومد..  

دوس ندارم چیزی رو خراب کنم.. 

یه فرصت جدید بدست آوردم و باید سربلند بیرون بیام.. 

راه آسونی نیس ولی من سعی خودمو می کنم..   

 

 

پ.ن:شاید طبق معمول با یه شیشه مارتینی مستی.............. 

یا حق!

..

به نام خدا 

سلااام..  

 

مستی ام درد مرا دیگه دوا نمیکنه 

غم با من زاده شده من رو رها نمیکنه  

 

 

 

 

برمیگردم..

به نام خدا

سلام..

زندگی یک آرزوی دور نیست؛

زندگی یک جست و جوی کور نیست

زندگی کن ؛ زندگی افسانه نیست

گوش کن ! دریا صدایت میزند؛

هرچه ناپیدا صدایت میزند

جنگل خاموش میداند تو را؛

با صدایی سبز میخواند تو را

زیر باران آتشی در جان توست؛

پیله پروانه از دنیا جداست؛

زندگی یک مقصد بی انتهاست

هیچ جایی انتهای راه نیست؛

این تمامش ماجرای زندگیست...

پ.ن:برمیگردم و میحرفم..یا حق!