لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

خفه شدم..

به نام خدا 

سلام 

آسمان امروز آنقدر کثیف بود که حتما دست قصه های مرا ندید تا بگیرد .و اینروز هایم آنقدر پر از اضطراب با لبخند است که از پنج حرف اسم تو سه تایش توی تاریکی می مانند و دستشان ول می شود. یک آه کشدار تکراری توی گلوی تمام نوشته هایم مانده است انگاری همه چیز ایستاده است خیابان عبور هم ایستاده است تا من تکلیفم را با روزهای دیگرم روشن کنم چرا ابر نمی شود چرا باران نمی آید وقتی که باران می بارد یکجوری دل من خنک می شود سرم را می چسبانم به شیشه و می گویم تو که تویی داری زار زار گریه می کنی وای به حال من و دلم . انگار توی قلبم بند کشی کرده اند و دلم هزار تکه روی هم است ولی در اصل جدا از هم است . روزهای من حتی دیگر نمی دانند رو به کدام قبله بخوابند جای همه تو را دلشوره برای خودم گرفته دیگر تو یک چیزی هستی مثل همین تقویم روی دیوار که روز هایش یک به یک می آیند و می روند خودت  گفتی هیچ دو روز آدمی شبیه هم نیست دو روز های من هم شبیه هم نیست دیگر منی که چراغ قرمز ها رابی هوا  رد می کردم اینروزها از خط عابر پیاده هم که چراغش سبز باشد با اضطراب و تردید این همه سال می گذرم در تصویری که من از این ارتباط کشیده بودم تو خیلی زودتر از معمول از ارتفاع سقوط کردی . اصلا به جهنم که کی چی شد فقط مهم بود که شد و حالا دیگر به جهنم. من که دارم مثل همیشه گریه هایم رااز پشت پنجره  قورت می دهم و برای روزهای نیامده ات دستافشانی می کنم که یک وقت فکر نکنی حسودیم می شود نه . برایت خوشحالم از اینکه یکمیان تکلیفش با زندگیش معلوم بشود از ته دل خوشحالم تو هم برای من دعا کن برای من برای این قلبم برای چیزهایی که ندارم  برای چیزهایی که کم دارم برای این خودم که رو به روی همه دردهایم ایستاده و هم زار می زند و هم می خندد .

 

پ.ن:چی باید بگم؟؟؟؟؟ همه چیز واضح ست.. 

یا حق!

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.137474.blogfa.com

اخیییییییییییییی ناسی
ایشالا همه چی حل میشه
پیش منم بیا

admin جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ق.ظ http://bademjan.ir

salam
khobi?
mayelam bahat tabadole link konam dar sorati ke matalebet ba ghanone asasiye keshvar moghayerat nadashte bashe
amare saite man rozane 1000ta hast
biya to saitam
age man ghabel donesti v baham hal kardi ba name jadid tarin sms ha va ghashang tarin aks ha link kon
link kardi khabaram kon ba che nami linket konam
montazeram
fellan ya ali

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد