لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

خاطره

به نام خدا 

سلام.. 

 

میون خاطره های له شده 

واسه چی از غم و از گریه بگم 

وقتی که حتی گلایه بی خوده 

میون این آدمکا مگه هست 

یه نفر که مرحم زخم منه 

فقط اینگار توی لحظه های من 

یکی بی حوصله پرسه می زنه 

 

پ.ن:اون همه خاطره بد دارم واسه چی قصه رو تکرار کنم 

یا حق!

نظرات 2 + ارسال نظر
نسل نو شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.nasle9.com

سلام
وبلاگ جالب و جذابی دارین اگه مایلین باهم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که مایل هستید مارو با عنوان .:: نسل نو ::. لینک کنین و خبرشو بهم بدین تا با عنوان دلخواه لینکتون کنم.
موفق باشید

نگهبان دروازه قلب نسی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

چی بگم عزیزم .... نمی دونم چی کار کردم ..چی بکنم که ازم نرنجی ... دارم دیونه میشم ... هر کاری میکنم تا این رابطه بلهتر شه ... چرا تو بهم نمی گی ...

چرا همه چی یهو اینجوری شد ... چرا .....

به نام خدا
سلام..
نمی دونم..
چرا ها خیلی زیاده..
شاید یه روزی بهش رسیدیم..
یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد