لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

برمیگردم..

به نام خدا

سلام..

زندگی یک آرزوی دور نیست؛

زندگی یک جست و جوی کور نیست

زندگی کن ؛ زندگی افسانه نیست

گوش کن ! دریا صدایت میزند؛

هرچه ناپیدا صدایت میزند

جنگل خاموش میداند تو را؛

با صدایی سبز میخواند تو را

زیر باران آتشی در جان توست؛

پیله پروانه از دنیا جداست؛

زندگی یک مقصد بی انتهاست

هیچ جایی انتهای راه نیست؛

این تمامش ماجرای زندگیست...

پ.ن:برمیگردم و میحرفم..یا حق!

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاوشی( دوست و همدم نسی) یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://arezoo62.blogsky.com/

سلام گلم خیلی خوشحالم که به سلامت رسیدی از این فرصت نو در زندگیت استفاده کن قدر لحظات جوانی را بدان برای هدفت بجنگ با آرزوی سلامتی و کامیابی برای تو گلم منو بی خبر از احوالت نزاری شاد باشی

به نام خدا
سلام عزیزم..
چشم..
واسم دعا کن
میام واست میحرفم..
یا حق

یه عاشق (سیاوشی) دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://arezoo62.blogsky.com/

سلام گلم جریان چیه سر در نمیارم من که دوست تو بودم فقط همین اگه بعضیا فکر و خیالی دارن به خودشون مربوطه و رابطه من و تو در حدی بوده که من به چشم خواهری که نداشتم به تو نگاه کردم و زندگی خصوصی هر کس به خودش مربوطه و اینو بگم با نسی بودن لیاقت می خواد اگه لیاقت داری ثابت کن... نسی جان اینا رو تایید کن دیگه حرفی ندارم

به نام خدا
سلااااااام
خوبی؟
چی شده عزیزم؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد